Cała moc motocrossu w Twoich rękach: nowa gra MXGP 2021 jest już dostępna! Przekonaj się, co zawiera oficjalna gra wideo MXGP: rozgrzej silniki i przygotuj się na najbardziej realistyczną i ekscytującą przygodę na dwóch kołach w historii! KARIERA Załóż kask, wskakuj na motor i wciśnij gaz do dechy, aby zostać prawdziwym mistrzem MXGP. Możesz założyć własny zespół lub dołączyć do oficjalnego, rozpoczynając od kategorii MX2 w nowym trybie kariery. Od wyników uzyskanych podczas kariery zależą postępy w grze, a także kontrakty podpisywane z zespołami i sponsorami. ZATRAĆ SIĘ W POCZUCIU REALIZMU W MXGP 2021 wszystko jest tak realistyczne, że łatwo się pogubić. Ponad 40 zawodników oraz oficjalne motocykle i zespoły z sezonu 2021 MXGP i MX2. Sponsorzy, akcesoria i wszystkie tory z mistrzostw w 2021 r. Do tego trzy kultowe tory z wcześniejszych zawodów: Ottobiano (Włochy), Ernee (Francja) oraz Leon (Meksyk). W MXGP 2021 poczujesz się jak na motocyklu, nie przed ekranem! NADAJ GRZE OSOBISTY WYMIAR Spełniaj marzenia i popuść wodze wyobraźni dzięki edytorowi torów: wybierz rodzaj terenu, zbuduj tor i dostosuj każdy aspekt wymarzonej trasy. Dziel się swoimi szalonymi osiągnięciami w sieci i pobieraj najciekawsze tory stworzone przez innych graczy. MODYFIKACJE BEZ OGRANICZEŃ Dostęp do ponad 100 autentycznych marek zapewnia nieskończenie wiele możliwości modyfikacji motocykli i zawodników. Nadaj motocrossowi osobisty wymiar i dodaj do gry własne, niepowtarzalne akcenty! PLAYGROUND 2.0 Fantastyczna nowa funkcja Playground pozwala podziwiać nowe krajobrazy i doskonalić umiejętności. Możesz zbudować własną trasę, umieszczając punkty kontrolne w odpowiedniej kolejności w trybie Waypoint, a następnie ścigać się ze znajomymi online. TRYB DLA WIELU GRACZY Zawody online zyskują nowe oblicze: teraz możesz rzucać wyzwania przeciwnikom na torach niestandardowych. Możesz też tworzyć własne zawody i wchodzić w interakcje z innymi graczami w trybie dyrektora wyścigów. Podejmiesz wyzwanie?