Mini Racer Car Shop Simulator
Mini Racer Car Shop Simulator pozwala zarządzać każdym aspektem Twojego sklepu z mini samochodami wyścigowymi! Znajdź Rzadkie Części Zamienne Aby dodać dodatkową warstwę emocji, każdy zestaw samochodowy zawiera system gacha, w którym możesz spróbować swojego szczęścia, aby zdobyć rzadkie części zamienne. Każde losowanie oferuje losową część, która może być kluczowym elementem potrzebnym do ukończenia Twojego ostatecznego mini samochodu. Sprzedawaj Mini Samochody Będziesz mieć dostęp do szerokiej gamy modeli miniaturowych samochodów wyścigowych, wszystkie wykonane z imponującą dbałością o szczegóły, aby przyciągnąć miłośników samochodów. Musisz starannie zarządzać swoim zapasem, aby zawsze mieć najlepszy wybór dostępny, utrzymując klientów zadowolonych i rozwijając swój biznes. Sprzedawaj Części Zamienne Nie tylko sprzedajesz miniaturowe samochody, ale możesz także oferować różnorodne części zamienne, aby poprawić osiągi mini samochodów. Od mini silników po koła i unikalne części zamienne, zapewnij swoim klientom najlepszy wybór do budowy wymarzonych mini samochodów. Prezentacja Niestandardowych Samochodów Pokaż swoje najlepsze dzieła w przyciągającej wzrok strefie prezentacyjnej! Tutaj możesz wyeksponować swoje najimponujące niestandardowo zbudowane mini samochody, które klienci mogą kupić. Próba Jazdy Twoim Samochodem Doświadcz próby jazdy swoim niestandardowo zbudowanym mini samochodem na torze wyścigowym! Ta funkcja pozwala poczuć osiągi Twoich niestandardowo zbudowanych samochodów z pierwszej ręki. Mini Racer Car Shop Simulator oferuje kreatywność, czyniąc go idealnym miejscem dla miłośników mini samochodów. Zacznij już dziś i przekształć swój sklep w ostateczne miejsce docelowe dla klientów!