Totally Reliable Delivery Service
Zapnij pasy i rozgrzej silnik wozu dostawczego – pora dostarczyć przesyłkę! Zbierz maksymalnie trzech znajomych i błyskawicznie wykonuj zadania w interaktywnym świecie piaskownicy. Podejmij próbę dostawy w Totally Reliable Delivery Service. Nie ma jednak gwarancji, że paczka trafi do klienta w jednym kawałku! ELEMENTY GRY: Tryb lokalny i wieloosobowa gra online: rozgrywaj w pojedynkę, aby zapewnić bezpieczeństwo dostaw, lub zbierz znajomych i sprawdź, jak radzicie sobie w zespole. Kontrolowany rozlazły chaos: nieprzewidywalna fizyka ragdollowa spotyka się ze sprawną platformówką. Biegaj szybko, skacz, nurkuj i chwytaj z łatwością, ale gdy zderzysz się z czymś, zostaniesz ogłuszony! Świat pełen rozrywki: Zrób sobie przerwę od dostaw i baw się wyśmienicie! W tym świecie znajdziesz pełno zabawek, pojazdów i maszyn, które można wykorzystać do pracy lub zabawy. Załoga Ragtag: Dostosuj swoich robotników i wciśnij gaz do dechy – czas na dostawę!