Zombie Army 4: Dead War Deluxe Edition
Zombie Army 4 Deluxe Edition zawiera: GRĘ PODSTAWOWĄ DODATKOWY PAKIET POSTACI Grywalną postać: nieumarłego lotnika DODATKOWY PAKIET SKÓREK BRONI Skórki broni: szczerze złoto DODATKOWY PAKIET BRONI Pakiet broni: półautomatyczny karabin FG-24 (zawiera 1 broń, 2 talizmany, 2 niestandardowe skórki broni) DODATKOWY PAKIET STROJÓW POSTACI Strój postaci: tajny agent Karl (1 kostium, 2 nakrycia głowy) Hordy Hitlera powracają w tym mrożącym krew w żyłach shooterze od twórców Sniper Elite 4! Straszliwi sekciarze, niesamowita broń i nowa, wstrząsająca kampania dla 1-4 graczy czekają na ciebie w Europie lat 40. Walcz, by ocalić ludzkość przed armagedonem nieumarłych! Ruch oporu pokonał Hitlera-zombie i przegnał go do piekła, ale umarli znów powstają i czują wielki głód! Kontynuuj historię z Zombie Army Trilogy na nowych, ogromnych poziomach i odkryj złowieszczy plan, przez który brygada ocalałych musi przemierzyć Włochy i nie tylko! Ciesz się wyznaczającą standardy balistyką, stwórz wymarzonego zabójcę i ujarzmij moc ognia, błyskawic oraz świętej esencji, ulepszając broń, by walczyć z umarłymi. Gdy otoczy cię horda, rozerwij ją na strzępy dzięki udoskonalonej walce wręcz i rozdzierającym egzekucjom!