Zombie Army 4: Crossbow Pistol Bundle
Czasami potrzebujesz jedynie czegoś celnego i potężnego! Kusza-pistolet jest niewielka i zabójcza, a do tego strzela tak szybko, że przeciwnicy nie zdążą nawet zareagować. Dla tych, którzy chcą odrywać kończyny wrogów i przybijać je do ścian! Ten pakiet broni obejmuje: – kuszę-pistolet – 2 talizmany (bełt kuszy i zdobione jajo) – 2 zrobione na miarę skórki broni (rzeźbioną i zdobioną)