Zombie Army 4: Season Pass One
ZOMBIE ARMY 4: SEASON PASS, W TYM: 3 DODATKOWE POZIOMY Wykonaj mrożące krew w żyłach nowe misje kampanii dla 1-4 graczy. 4 PAKIETY POSTACI Nowe grywalne postacie, których można użyć w dowolnym trybie. 9 PAKIETÓW BRONI Pakiety broni zawierają nowe jej rodzaje, talizmany, skórki i nie tylko. 5 PAKIETÓW SKÓREK BRONI Zmodyfikuj swoją broń dzięki takim dodatkom jak papier do pakowania czy gorąca lawa. 4 PAKIETY STROJÓW POSTACI Ubierz swoich bohaterów w nowe stroje i nakrycia głowy.