Zombie Army 4: PPSH Submachine Gun Bundle
Dzięki sowieckiemu PPSH, niezawodnemu, prostemu i potężnemu, możesz grzać i nie musisz wiać. Jeśli potrzebujesz broni tak demonicznej jak hordy umarłych, to szukasz właśnie tego rosyjskiego klasyka! Ten pakiet broni zawiera: Pistolet maszynowy PPSH 2 talizmany (rosyjska lalka + odznaka młot/sierp) 2 specjalne skórki broni (rosyjska flaga + rosyjska lalka).