Zombie Army 4: Mission 3 - Deeper Than Hell
Jesteś w potrzasku, wiele kilometrów pod powierzchnią ziemi. Musisz przejść przez upiorne wykopaliska, walcząc z pradawnymi potworami w tej zupełnie nowej misji kampanii Zombie Army 4. Łowcy umarłych znajdują opuszczone podziemne miasto, a po odkryciu źródła potwornej tajemnej mocy dawni sojusznicy stają się groźnymi przeciwnikami. Deeper Than Hell to trzecia i ostatnia misja Hell Cult – nowej, ekscytującej, trzyczęściowej kampanii Zombie Army 4: Dead War! Odkryj grozę całkiem nowego miejsca w tej przerażającej misji dla 1-4 graczy, w której znajdziesz nowych przeciwników, przedmioty kolekcjonerskie, osiągnięcia i nie tylko! Być może Führera już nie ma, lecz wojna trwa nadal!