Zombie Army 4: Solid Gold Weapon Skins
Przez wojnę z umarłymi złoto utraciło swą wartość, więc ocalali znaleźli mu nowe zastosowanie. Eliminuj nieumarłych z klasą! Nadaj swojej broni złoty połysk dzięki tym skórkom*. *Skórki można zastosować do wszystkich broni z podstawowej wersji gry, jednak nie są one zgodne z bronią z dodatków DLC.