Zombie Army 4: Mortar Shotgun Bundle
Pomyśl sobie o kompaktowym siewcy zagłady! Moździerz Chevalier to moździerz M1 zamieniony w strzelbę! Dzięki niewiarygodnej mocy i wybuchowemu charakterowi broń ta nie tylko zatrzyma umarłych, ale też rozerwie ich na kawałeczki! Ten pakiet broni zawiera: – Strzelbę moździerzową Chevalier – 2 talizmany (jajo wielkanocne + łapkę nieumarłego królika) – 2 szyte na miarę skórki broni (nieumarłą i skórę węża).