Zombie Army 4: Gas Mask Headgear Bundle
Teraz gdy legiony nieumarłych zniszczyły Europę, obawy przed trującymi gazami odeszły w niepamięć. Te maski jednak są także sprzętem ochronnym, który jest na tyle mocny, by wytrzymać jedno czy dwa ugryzienia! Pakiet zawiera 4 maski gazowe, których mogą używać wszystkie postacie.