Woodle Tree 2: Deluxe+
Tym razem siy za przejmuj Krainy Lasu za pomoc czarnej substancji, która absorbuje ¿ycie i energiê od wszystkich ¿ywych stworzeñ! Czy bêdziesz wystarczajco zdolny, by pomóc Woodle'owi w jego deniu do odparcia tej ogromnej nowej siy za? Poznaj ten wspaniay œwiat i znajdŸ sposób na przywrócenie równowagi w nowej Przygodzie Platformowej Otwarty Œwiat z elementami RPG. Podró¿uj po ogromnych lasach, wysokich górach i bezdennych jeziorach, spotykajc nowe postacie, które pomog Ci w Twojej osobistej przygodzie podczas walki z wymagaj cymi wrogami. FUNKCJE: - Ogromny œwiat do swobodnego odkrywania! - Sekcje platformy zostay cakowicie przeprojektowane dla najbardziej zagorzaych graczy w tej nowej edycji Deluxe - Szybkie tempo nowych umiejêtnoœci i zagadek do rozwizania - Wzmocnienia i przedmioty, aby ulepszyæ swoj postaæ i leaf - lokalna kooperacja do 4 graczy, aby zagraæ w gówn przygodê z przyjaciómi! - Nowe dziwaczne postacie, które spotkasz podczas swojej misji: czy Ci pomog, czy spróbuj ciê zatrzymaæ?