Watch Dogs: Legion - Edycja Deluxe
Popraw swoje wrażenia z rozgrywki w Watch Dogs: Legion z pakietem Deluxe. W zestawie: - Pakiet „Londyński dysydent” - Agentka Ryś - 1 tydzień statusu VIP-a Bygg opp en motstandsbevegelse mens du hacker, infiltrerer og kjemper for å ta tilbake et London som i nær fremtid er på vei mot stupet. Velkommen til motstandsbevegelsen. Rekrutter og spill som hvem som helst i byen. Alle du støter på, har en unik bakgrunnshistorie, personlighet og ferdigheter. Hack væpnede droner, utplasser edderkoppboter og eliminer fiender med en Augmented Reality Cloak. Ta opprøret et skritt videre og legg ut på nye oppdrag med venner i onlinemodusen.