LĄDUJ, ZBRÓJ SIĘ, PRZETRWAJ! Graj w PUBG: BATTLEGROUNDS za darmo. Ląduj w punktach strategicznych, zbrój się i zbieraj wyposażenie, a następnie przetrwaj, by do końca pozostać przy życiu na rozmaitych, zróżnicowanych polach bitwy. Zbierz oddział i wejdź do walki, by przeżyć emocje battle royale, jakie można znaleźć tylko w PUBG: BATTLEGROUNDS. PUBG: BATTLEGROUNDS to gra free-to-play z ograniczoną rozgrywką międzyplatformową. Ta zawartość do pobrania daje też dostęp do serwera testowego BATTLEGROUNDS, który wymaga osobnego pobrania. Dostępne są opcjonalne zakupy w grze. Więcej informacji można znaleźć na battlegrounds.pubg.com/.