Watch Dogs: Legion - Przepustka sezonowa
Przepustka sezonowa Watch Dogs: Legion zapewnia dostęp do jednego dużego rozszerzenia zawierającego 2 epizody, a także nowej zawartości dla Watch Dogs: Legion, czyli dodatkowych misji, 4 kultowych postaci z unikalnymi umiejętnościami, dedsecową skórkę pojazdu oraz dostęp do kompletnej edycji oryginalnej gry Watch Dogs!