Watch Dogs: Legion - pakiet Limited Edition
Zapewnij swoim rekrutom wyjątkowy wygląd dzięki Limited Edition zawierającej: Pakiet londyńskiego dysydenta zapewniający trzy nowe maski, które pozwolą ci przewodzić ruchowi oporu w wyjątkowym stylu: „Szafirowa straż”, „Tekturowy cyborg” oraz „Zniekształcenie”.