Dovetail GamesSymulatory
Doświadcz niesamowitej prędkości i wyraź swoją kreatywność z Train Sim World 4! Doznaj niezapomnianych emocji, prowadząc kultowe pociągi na słynnych trasach. Poznaj podstawy kierowania w Centrum szkoleniowym, a następnie podbij niemieckie koleje. Zbuduj pewność siebie i opanuj każdą maszynę! Sprostaj wyzwaniom połączeń regionalnych, S-Bahn i towarowych za sterami składów DB BR 442, BR 143, BR 146.2, BR 363 i MRCE BR 185.5, poznając złożoną sieć połączeń Drezna. SWOBODNA JAZDA! Wybierz dowolny pociąg i jedź gdzie chcesz – Ty decydujesz. Uwiecznij chwile na zdjęciu, używając TRYBU FOTOGRAFICZNEGO oraz GALERII. Dopasuj grę do swoich upodobań dzięki KREATOROWI SCENARIUSZY i KREATOROWI BARW. Dziel się swoją ciężką pracą z innymi graczami dzięki CREATORS CLUB.