Obsługuj niemieckie połączenia na trasie Maintalbahn oraz przygotuj się na wolniejszą jazdę i pętle omijające nadjeżdżające pojazdy. W przerwach od przejazdów pasażerskich pomiędzy Aschaffenburg i Miltenberg transportuj ładunki z lokalnych fabryk do głównego portu rzecznego. Silniki spalinowe wciąż są popularne. Od początku stulecia DB BR 642 stał się typowym widokiem: dwuwagonowy spalinowy zespół trakcyjny, zaprojektowany specjalnie na potrzeby wiejskich tras, cechujący się innowacyjnie niską podłogą i wspólną charakterystyką wózków, co sprawia, że zespoły te są przystępne i wygodne. Oprócz tego składu czeka na ciebie również BR 363, gotowy na dostarczenie wszelkiego rodzaju dóbr. Pilnuj rozkładu jazdy i zatroszcz się o to, by wszystko działało jak należy. Zadbaj o poziom paliwa oraz o poziom własnej energii! Odkrywaj stare i nowe tory z Maintalbahn dla Train Sim World 4.