Doświadcz niesamowitej prędkości i wyraź swoją kreatywność z Train Sim World 4! Doznaj niezapomnianych emocji, prowadząc kultowe pociągi na słynnych trasach. To Twoja podróż. Poznaj podstawy kierowania w Centrum szkoleniowym, a później panuj na szynach z prawdziwego świata na trasie East Coast Main Line za sterami LNER Azuma, trasie Antelope Valley za sterami Metrolink F125 i trasie S-Bahn Vorarlberg za sterami ÖBB 4024. Trenuj i baw się za sterami ulubionych pociągów, buduj pewność siebie i opanuj każdą maszynę! SWOBODNA JAZDA! Wybierz dowolny pociąg i jedź gdzie chcesz – Ty decydujesz. Uwiecznij chwile na zdjęciu, używając TRYBU FOTOGRAFICZNEGO oraz GALERII. Dopasuj grę do swoich upodobań dzięki KREATOROWI SCENARIUSZY, KREATOROWI BARW. Dziel się swoją ciężką pracą z innymi graczami dzięki CREATORS CLUB.