Już dostępne! Wskakuj do kabiny motorniczego i przygotuj się na przejażdżkę tramwajem w wersji Collector's gry City Transport Simulator: Tram! Poza pięcioma tramwajami ze świata rzeczywistego dostępnymi w wersjach Standard i Deluxe (ULF B1, R2.2b i ULF A1, StadtRegioTram oraz Type D Vienna), w wersji Collector's znajdziesz również tramwaje E1 Vienna i GT8N Mannheim! Podbij ulice Tramau, przewoź pasażerów zgodnie z rozkładem jazdy, buduj własne trasy tramwajowe i utwórz w pełni funkcjonującą oraz efektywną sieć tramwajową. Tryb kariery W trybie kariery zostań zarządcą operacyjnym całej sieci tramwajowej! Skromne początki z ograniczonymi zasobami: od zera rozbuduj nowy, w pełni spersonalizowany biznes tramwajowy. Pomóż swoim pasażerom dotrzeć na czas do celu, wykonując przy okazji różne zadania, zdobywaj PD, osiągaj nowe poziomy i odblokowuj kolejne zasoby. Korzystaj z tych zasobów, by rozwijać swoje linie, dodawaj kolejne pojazdy do floty i buduj rozrastającą się sieć tramwajową, która obejmie całe miasto. Tryb zabawy Żadnych oczekiwań, żadnej presji, po prostu przejażdżka tramwajem. Zachwyć się realistyczną grafiką i fizyką tramwaju odwzorowującą prawdziwe życie, za dnia oraz w nocy. Twórz linie tramwajowe bez ograniczeń i transportuj pasażerów jak tylko masz ochotę. Zabierz tramwaje w trasę i pilnuj rozkładów jazdy: klasyczna przejażdżka tramwajowa. Witamy w Tramau Inspirowane miastami południowych Niemczech Tramau jest dobrze skomunikowanym miastem, w którym spotykają się magia historii i nowoczesne rozwiązania. Rozkoszuj się tworzeniem ruchliwej, efektywnej sieci tramwajowej i podziwiaj panoramę miasta, wraz z zabytkami, takimi jak majestatyczna katedra, która jest świadectwem kulturowego bogactwa Tramau.