Uwaga: Aby zapewnić sobie jak najlepsze wrażenia z rozgrywki, należy nabyć Train Sim World 4 Compatible: Midland Main Line, Great Western Express oraz Southeastern Highspeed, które są dostępne jako osobne produkty. Wejdź na pokład lokomotywy Class 66 i podejmij się wyzwań podczas przewożenia kruszyw. Czeka na ciebie nowoczesna cysterna HOA z oznakowaniem VTG, jak również wariant z graffiti. Sprostaj zadaniu prowadzenia niesamowicie ciężkich pociągów po głównych trasach pasażerskich. Miej kontrolę nad kołami i myśl z wyprzedzeniem: niełatwo zatrzymać rozpędzony skład wypełniony po brzegi ciężkimi ładunkami! Wybieraj wśród nowych scenariuszy oraz rozkładów i transportuj kruszywo na trasach Midland Main Line i Great Western Express. Czekają również 2 bonusowe scenariusze dla trasy Southeastern Highspeed. Czas na wyzwanie z ciężkim sprzętem w Cargo Line Vol.2 - Aggregates od Skyhook Games!