Toybox Turbos
Zaznaj emocji zabawy resorakami w grze Toybox Turbos firmy Codemasters! Zbieraj i podkręcaj 35 aut, pokonuj 18 szaleńczych torów, eliminuj konkurentów i korzystaj z odjazdowych gadżetów: min, karabinów maszynowych czy ogromnych młotów! Spróbuj swoich sił w 6 trybach dla pojedynczego gracza i 4 trybach wieloosobowych – lokalnych, internetowych lub mieszanych – idealnych dla niekończących się sesji!