The Lonesome Guild Soundtrack Edition
W świecie pogrążającym się w samotności wytchnienie może dać tylko przyjaźń. Pokieruj losami ekscentrycznych postaci w barwnej jednoosobowej fabularnej grze akcji pełnej serdeczności, walki i relacji, które zmieniają wszystko. Ten pakiet zawiera cyfrowe wersje gry The Lonesome Guild oraz oryginalnej ścieżki dźwiękowej skomponowanej przez Martino Vaccę.