The Lonesome Guild Soundtrack
Ta ciepła, pełna emocji ścieżka dźwiękowa zawiera 52 oryginalne kompozycje stworzone przez Martino Vaccę, który połączył subtelne melodie z pełnymi rozmachu, poruszającymi momentami.