Simon the Sorcerer Origins
W tej nowej przygodzie Simon, najbardziej sarkastyczny czarodziej w historii gier wideo, powraca, aby ujawnić sekrety i historie ze swojej przeszłości! Rozpoczyna się nowa podróż! Trzydzieści lat po swoim pierwszym pojawieniu się na ekranie, Simon zostaje wciągnięty do obcego świata przez starożytną przepowiednię, która opowie o jego początkach. Ten świat zamieszkują potężni, lecz przeważnie bezużyteczni czarodzieje oraz dziwaczne stworzenia. Podczas swojej podróży Simon musi rozwiązać szereg trudnych zagadek, obsługiwać alchemiczne urządzenia oraz nauczyć się potężnych zaklęć. I tak, musi też spróbować kilku obrzydliwych potraw! Zagadki, magia i humor Simona Niezależnie od tego, czy odwiedzasz Magiczny Świat po raz pierwszy, czy wracasz ponownie – Simon wraca wraz ze swoim unikalnym poczuciem humoru i zupełnie nowym stylem graficznym. Simon the Sorcerer Origins przywraca urok oryginalnej sagi w całkowicie ręcznie rysowanym stylu graficznym, łącząc klasyczne mechaniki rozgrywki ze świeżym, nowym światem magii. Twoja przygoda, twoje zagadki Rozwiązuj mnóstwo trudnych zagadek, sprawdź swój spryt i zmierz się z różnorodnymi absurdalnymi sytuacjami oraz ekscentrycznymi postaciami. Łącz przedmioty i wskazówki, by rozwikłać wielką tajemnicę i stać się legendarnym czarodziejem, którym zawsze miałeś być. Cechy gry: Oficjalna prequela kultowej serii: Dowiedz się, co Simon robił tuż przed swoim pierwszym magicznym potknięciem w fantastycznym świecie, na długo zanim zaczął obrażać mówiące drzwi. Historia z sercem, humorem i kapeluszem: Pomiędzy matczyną miłością, przymusową przeprowadzką i zdrową dawką chaosu zaczyna się podróż Simona ku zostaniu (niechętnym) bohaterem. Ręcznie rysowany styl artystyczny i ikoniczny głos: Z miłością wykonane ręcznie rysowane grafiki oraz oryginalny głos Simona, który podkłada brytyjski aktor głosowy Chris Barrie, sprawiają, że gra przenosi do lat 90., ale w znacznie lepszej rozdzielczości. Między magicznymi zaklęciami a trybikami: Klasyczna rozgrywka point-and-click łączy się z nowoczesnymi mechanikami. Rozwiązuj zwariowane zagadki, odblokowuj starożytne mechanizmy i zbieraj (jak zawsze) zdecydowanie za dużo przedmiotów. Sarkazm, slapstick i ekscentryczni czarodzieje: Spotkaj dziwaczne postacie, rozkoszuj się jeszcze dziwniejszymi rozmowami i ciesz się niepowtarzalnym dowcipem Simona: mieszanką złośliwych docinków i „bardzo brytyjskiego” humoru. Alchemia, magia i inne wpadki: Kombinuj z zaklęciami, majsterkuj przy alchemicznych urządzeniach i eksperymentuj z podejrzanymi przepisami. Z odrobiną szczęścia to, co próbujesz zrobić, może się udać.