BIOMORPH
BIOMORPH to mroczna metroidvania, w której stajesz się stworzeniami, które zabijasz! Rozwiązuj pomysłowe zagadki i przemierzaj oszałamiający, ręcznie rysowany świat. Poznaj dziwaczne postacie, odbuduj miasto i odkryj tajemnice rozległej, upadłej cywilizacji... oraz swojej własnej tajemniczej przeszłości. W BIOMORPH gracze muszą wykorzystać swoje umiejętności, aby odkrywać rozległy, zróżnicowany świat. Rozwiązuj zagadki i wyzwania platformowe, walcz ze śmiertelnymi potworami i przejmuj ich kształty, aby używać ich mocy. Ale uważaj – każde pokonane stworzenie może wrócić z nowymi, jeszcze groźniejszymi zdolnościami. Gracze będą rozwijać swoją postać, walcząc na rozległych terenach wokół miasta, zdobywając nowe umiejętności, pamiątki i czipy. Podróż ujawni zaskakujące i niepokojące prawdy o pochodzeniu naszego bohatera. STAŃ SIĘ SWOIM WROGIEM Graj jako wrogowie, zabijając ich i przyjmując ich kształt. Będziesz mógł wykorzystać ich umiejętności do walki z innymi przeciwnikami lub użyć ich mocy do nawigacji po nieznanych terenach. DOSTOSOWUJĄ SIĘ DO TWOJEJ TAKTYKI Walcz z wymagającym systemem AI, w którym wcześniej naśladowane stworzenia odblokowują nowe moce, tworząc unikalne doświadczenia podczas ponownego odwiedzania obszarów gry. WYBIERZ SWOJĄ BROŃ Wybierz swój styl walki, korzystając z arsenału broni do walki wręcz i na dystans, z których każda ma własne drzewko ulepszeń, aby niszczyć i strzelać do wrogów. Twórz różne konfiguracje wspierające twój styl gry, wyposażając i łącząc unikalne umiejętności, które możesz ulepszać. EKSPLORUJ ROZLEGŁY ŚWIAT Odkrywaj rozległy, nieliniowy i połączony świat, składający się z wielu różnych środowisk, będący domem dla opcjonalnych walk z bossami, ekscentrycznych NPC-ów, mnóstwa sekretów i ulepszeń, które nagradzają najodważniejszych odkrywców. ODBUDUJ WIOSKĘ Odbuduj miasto Blightmoor i zaprzyjaźnij się z jego mieszkańcami, poznając więcej o ich codziennym życiu i pochodzeniu miasta. Dostosuj wygląd miasta, aby uczynić je swoim własnym.