Chronicles of the Wolf
Bestia istnieje – i już na ciebie czyha. W Chronicles of the Wolf wcielasz się w postać Mateo Lombardo – ostatniego adepta Zakonu Różokrzyża, ruszającego w pogoń za niesławną bestią z Gévaudan. Ta mroczna, emocjonująca platformowa przygoda łączy w sobie dynamiczną walkę, wymagającą eksplorację i pasjonującą fabułę – to prawdziwa gratka dla fanów gatunku. Przedzieraj się przez rozległe zamczyska, zdradliwe knieje i tajemnicze ruiny – wszystkie niezmiernie groźne i kipiące od tajemnic. Rozmawiaj z miejscowymi, zbieraj coraz potężniejszą broń, rozwiązuj złożone łamigłówki i zdobywaj niesamowite zdolności, by przetrzeć własną ścieżkę przez obszerny i zawiły świat gry. Na swej drodze napotkasz szereg bezwzględnych bossów, którzy wystawią twoje umiejętności na morderczą próbę. Przygodę ubarwi gościnny udział Bloodless – niezapomnianej, skąpanej w szkarłacie antagonistki uznanej serii gotyckich gier akcji, której głosu użycza Kira Buckland. Daj się porwać upiornej narracji Roberta Belgrade’a, doskonale znanego z klasyków gatunku mrocznego fantasy. „Chronicles of the Wolf” to esencja gry w stylu metroidvania, łącząca dynamiczną walkę, bogatą warstwę fabularną i wciągającą eksplorację, wpisująca się w dziedzictwo serii osadzonej w potwornym uniwersum studia Migami. Oszałamiające, ilustrowane przerywniki oraz nastrojowa ścieżka dźwiękowa autorstwa Jeffreya Montoyi składają się na prawdziwie kinową atmosferę „Chronicles of the Wolf”. Cegiełkę do gęstego klimatu gry dokłada również Oscar Araujo – kompozytor znany z jednej z najbardziej kultowych serii w historii gier – odpowiedzialny za gościnny utwór, bezbłędnie budujący nastrój mrocznej, spektakularnej wyprawy. Połączenie wciągającej rozgrywki i drobiazgowych historycznych inspiracji sprawia, że „Chronicles of the Wolf” to nie zwykła gra – to twoja kolejna obsesja.