Perennial Order
Perennial Order to gra 2D w klimacie horroru z motywami roślin, której akcja rozgrywa się w klimatycznym mrocznym świecie pełnym bestii zainfekowanych przez naturę. Przemierzaj tajemniczą krainę w pojedynkę lub ze znajomym w trybie gry lokalnej lub trybie co-op online. Poznaj historię nietypowych NPC i pokonaj przerażających przedwiecznych bossów, a wszystko to w malowniczym stylu 2D.