GRIME II
Zostań złodziejem form w GRIME II, kontynuacji uznanej przygodowej gry akcji z gatunku metroidvania z 2021 roku. Wcielisz się w Bezkształtnego – mimika, który pochłania stworzenia i przywołuje formy w ich kształcie. Odkryj nową, tajemniczą krainę w uniwersum GRIME, gdzie niebezpieczeństwo i cuda czekają za każdym rogiem. Wykorzystuj otoczenie w połączeniu z przywołanymi formami, aby pokonywać śmiercionośnych wrogów i epickich bossów, jednocześnie eksplorując rozległy świat pełen różnorodnych kultur i postaci. Stwórz własny styl gry, wybierając spośród różnorodnych umiejętności, broni i przywoływanych form. Poznaj cechy swoich wrogów, przywołując ich formy, które pomogą ci zarówno w walce, jak i w odkrywaniu sekretnych ścieżek. CECHY Formy – wchłaniaj pokonanych wrogów, kształtując ich w formy, które następnie możesz wykorzystać do ataków specjalnych. Używaj form, aby rzucać wrogami, wystrzeliwać pociski, ogłuszać, a nawet przywoływać pomoc. Walka z wykorzystaniem otoczenia – gdziekolwiek się udasz, otoczenie oferuje mnóstwo sposobów na zadanie obrażeń wrogom z bliska i daleka. Uważaj jednak, bo mogą zrobić to samo tobie! Parowanie i chwytanie – wypuszczaj zrobione z dłoni macki, które albo parują ataki wrogów, albo ich chwytają i wchłaniają, przybliżając cię do poznania ich kształtu. Tętniący życiem świat – odkryj niesamowite miejsca stworzone z pomalowanych paznokci i gigantycznych waz. Każde z nich ma swoją własną, wyjątkową cywilizację, kulturę i ciekawe postacie, z którymi możesz porozmawiać. Spersonalizuj swój styl gry, wybierając spośród ponad 30 broni, 60 pancerzy i ponad 10 umiejętności.