ELDERBORN
ELDERBORN to slasher z brutalną walką wręcz w FPP i systemem rozwoju postaci znanym z gier Soulslike. W czasach legend barbarzyńskie plemiona potrzebują nowego mrocznego mesjasza. Gracz staje się bezlitosnym zabójcą, który odkryje starożytne sekrety w mieście zagłady i wykreuje własne przeznaczenie. Ta ambitna niezależna gra, tworzona przez pięć lat, łączy staroszkolne odczucia z gry dla jednego gracza, klasyczną heroiczną historię i nowoczesny poziom wyzwań opartych na umiejętnościach. Wszystko to i więcej tworzy pełną akcji, pełną wiedzy, wciągającą przygodę, która potrwa 8-10 godzin w jednym przejściu gry. Przygotuj się na: Walka wręcz w perspektywie pierwszoosobowej oparta na umiejętnościach i inspirowana gatunkiem souls-like, z 11 różnorodnymi broniami do opanowania System rozwoju postaci i umiejętności, który pozwala na grę w dowolny sposób Ręcznie wykonany, tajemniczy i niebezpieczny świat do odkrycia - katakumby, starożytne, monolityczne miasto i nie tylko Duży wybór przeciwników, każdy z własnym stylem walki, trikami, mocnymi i słabymi stronami Epicka i nieco egzotyczna oryginalna ścieżka dźwiękowa w stylu heavy metal z okazjonalnymi elektronicznymi bitami Bezczelny hołd dla heroicznej fantasy w stylu Roberta E. Howarda oraz niesamowitej popkultury lat 80. i 90. Tryb Nowej Gry +! Bądź barbarzyńcą!