Valor Mortis
Służyłeś Napoleonowi, zginąłeś dla Napoleona, a teraz dla Napoleona powstałeś z grobu. Wcielasz się w Williama, wskrzeszonego na polu bitwy żołnierza Grande Armée. Jednak Europa, w której się budzisz, nie jest tą, za którą oddałeś życie. Tajemnicza plaga zalewa cały kontynent, a ty po wskrzeszeniu czujesz, że jej wypaczająca moc płynie w twoich żyłach. OKIEŁZNAJ SPACZONĄ MOC Każda śmierć to okazja, by zyskać siłę. Sięgaj po przeróżne rodzaje broni i opanuj system walki oparty na parowaniu, unikach i spektakularnych wykończeniach wrogów. Wykorzystuj swoją moc do wzmacniania ataków i odblokowuj nowe nadprzyrodzone zdolności pozwalające razić przeciwników. POLE BITWY PEŁNE TAJEMNIC Przemierzaj alternatywny XIX-wieczny świat, w którym skutkiem niekończącej się wojny jest wszechobecne spaczenie. Korzystaj z nowo nabytych możliwości przemieszczania się, by przechytrzyć skalane zarazą abominacje Wiecznej Gwardii Napoleona i odkryć wokół siebie sekrety, które mogą zwiększyć twoje szanse na przetrwanie. POZNAJ MAKABRYCZNY SPISEK Zanurz się w intrygującej opowieści, w której wydarzenia i postacie historyczne przeplatają się z przerażającymi i nadprzyrodzonymi zjawiskami. Zajrzyj do najmroczniejszych zakamarków świata, by odkryć prawdę dotyczącą zarazy i twojego upiornego zmartwychwstania.