Zagraj w dwa arcydzieła Bethesda Game Studios – postnuklearne i epickiego fantasy. Zdobywcy ponad 250 tytułów Gry Roku trafiają teraz do jednego pakietu, w niższej cenie. The Elder Scrolls V: Skyrim Anniversary Edition The Elder Scrolls V: Skyrim świętuje 10 lat niezwykle szczegółowych przygód. Anniversary Edition zawiera ponad dekadę zawartości: docenioną przez krytyków podstawową wersję gry oraz 3 oficjalne dodatki i elementy z klubu twórczości. Fallout 4: Anniversary Edition Przez dziesięć lat Fallout 4 był jednym z najbardziej docenianych RPG w otwartym świecie wszech czasów. Teraz Fallout 4: Anniversary Edition zawiera kompletną epicką postnuklearną przygodę w jednym, ostatecznym pakiecie. Ta edycja gry, która zdobyła ponad 200 nagród, w tym tytuł Gry Roku DICE i BAFTA, zawiera docenioną podstawową wersję gry, 6 oficjalnych dodatków i ponad 150 elementów z klubu twórczości, w tym unikatową broń, zestawy pancerza wspomaganego, pakiety budowlane i inne elementy, które wzbogacą twoją wyprawę przez Wspólnotę. Uczcij dekadę przygód, przetrwania i wyborów w świecie, który zmienisz na zawsze. Pustkowie znów jest twoje i czeka na odkrycie.