Fallout 4: Wasteland Workshop
Dodatek Wasteland Workshop do gry Fallout 4 umożliwia projektowanie i zastawianie klatek do chwytania żywych stworzeń – od zadziornych bandytów po szpony śmierci! Oswajaj dzikie stworzenia zamieszkujące pustkowie, posyłaj je do boju lub wypuszczaj wolno w swoich osadach – decyzja należy do ciebie! Dodatek Wasteland Workshop zawiera też wiele nowych elementów do ozdabiania osad, takich jak lampy elektronowe, zestawy znaków z literami czy wypchane zwierzęta! (Do korzystania z dodatku niezbędne jest posiadanie podstawowej wersji gry Fallout 4).