Fallout 4: Creations Bundle
Uczcij dekadę Fallouta 4 z Fallout 4: Pakietem dzieł! Zawiera on ponad 150 elementów z klubu twórczości, w tym unikatową broń, zestawy pancerza wspomaganego, pakiety budowlane, malowania, wyjątkowe domy, a nawet różne rasy Ochłapa, które wzbogacą twoją wyprawę przez Wspólnotę.