Terraformers to rozbudowana, turowa gra o budowaniu kolonii i zarządzaniu zasobami z elementami roguelike. Eksploruj Czerwoną Planetę, rozwijaj spektakularne miasta, rozprzestrzeniaj życie i terraformuj planetę dzięki ambitnym projektom. Cechy: - Wysyłaj swoich przywódców do tajemniczych miejsc i odkrywaj bogate składy zasobów, gigantyczne kryształowe jaskinie i oszałamiające cuda natury. - Zakładaj nowe miasta na kraterach i w rurach lawowych. Rozwijaj je i zaspokajaj rosnące potrzeby ludności. - Ponieważ planeta jest generowana proceduralnie, każda nowa rozgrywka będzie wyjątkowa. - Wybierz najlepsze budynki spośród losowo proponowanych projektów na początku każdego roku. - Efektywnie zaplanuj układ miasta i znajdź silne synergie między budynkami. - Rozwijaj swoje miasta w utopijne metropolie lub osady przemysłowe zautomatyzowane przez roboty. - Ponownie uruchom wulkan, zbuduj gigantyczne lustra kosmiczne lub zburz bieguny, aby geoinżynieria całej planety. - Od rozprzestrzeniania adaptacyjnych bakterii po sadzenie pełnych niedźwiedzi lasów. Każda forma życia ma określone wymagania i zapewnia strategiczne korzyści. --- ZACZNIJ OD PASJI DO BIMBRU Kochamy bimber. Nie ma nic lepszego niż dobry alkohol. W Appalachach dobrze o tym wiemy. Bimber mamy we krwi - w przypadku niektórych starych wyjadaczy, może nawet dosłownie. Uwielbiamy rozmawiać o bimbrze, robić go, pić go przez cały dzień - i uwielbiamy się nim dzielić! Co ty na to, mój gamingowy przyjacielu? ZDOBĄDŹ KNOW-HOW I TWÓRZ WYŚMIENITE LIKKERY Jaki jest twój ulubiony alkohol? A może wiesz, jak go zrobić? Proces ten jest złożony, ale dzięki naszej wiedzy możemy rzucić na niego trochę światła, jeśli chcesz; trochę światła księżyca - bimber! - aby przeprowadzić Cię przez procesy fermentacji, destylacji i butelkowania. PROWADŹ SWOJĄ BAZĘ MĄDRZE... I DYSKRETNIE Produkcja alkoholu to czysta zabawa, ale jeśli zarabiasz też pieniądze - to jest sposób na życie. W tym celu trzeba jednak być sprytnym, dobrze zarządzać bazą i nie wkurzać niebieskich chłopców... Staraliśmy się uchwycić życie bimbrownika tak realistycznie, jak to tylko możliwe. Będziesz zarządzać pracownikami, którzy będą wytwarzać i konserwować twój sprzęt, będziesz kupować składniki, odblokowywać technologie, planować dostawy i finanse, upewniając się, że pozostajesz tak dyskretny, jak to tylko możliwe - i decydując, komu zaufać i z kim pracować. Tak właśnie powstała firma Moonshine Inc. Stworzona dla bimbrowników, amatorów, marzycieli i początkujących. Usiądź, uruchom grę, ciesz się tworzeniem i prowadzeniem swojego biznesu i zrelaksuj się... w końcu nic nie jest nielegalne, dopóki nie zostaniesz złapany! Ta wersja zawiera wszystkie DLC do obu gier!