GORĄCZKA ZŁOTA (GOLD MINING SIMULATOR) Spełnij swoje marzenie o zostaniu poszukiwaczem złota – zacznij z kilkoma dolarami w kieszeni i pnij się w górę, by zostać milionerem. Gold Mining Simulator oparty jest na prawdziwych technikach wydobycia złota oraz realistycznych maszynach. Usiądź za kółkiem pojazdów, takich jak koparka, świder, ładowacz czołowy, buldożer i inne. Cała operacja wydobycia zależy od twoich zdolności za kółkiem! Poznaj pełne wyzwań życie głównego mechanika. Części maszyn mogą ulec uszkodzeniu gdy najmniej się tego spodziewasz, co może cię słono kosztować. Rozwijaj swoje przedsiębiorstwo górnicze. Zacznij od prostego wiadra i płuczni do złota, wynajmij swoją pierwszą działkę i ulepszaj ją stawiając pierwsze kroki w pozyskiwaniu złota. Podziwiaj pieczołowicie odtworzone pojazdy i maszyny wydobywcze. Kupuj coraz to nowsze i wydajniejsze części do przesiewaczy dla zwiększenia swojego zarobku. Zwiedzaj rozbudowany, szczegółowy świat z czterema wyjątkowymi działkami górniczymi. Znajdziesz na nich w pełni modyfikowalny teren, a każdy element wykreowanego przez nas świata ma swoją historię, którą możesz odkryć w wolnym czasie. Zacznijmy kopać! MOONSHINE INC. ZACZNIJ OD PASJI DO BIMBRU Kochamy bimber. Nie ma nic lepszego niż dobry alkohol. W Appalachach dobrze o tym wiemy. Bimber mamy we krwi - w przypadku niektórych starych wyjadaczy może nawet dosłownie. Uwielbiamy rozmawiać o bimbrze, robić go, pić go przez cały dzień - i uwielbiamy się nim dzielić! Co ty na to, mój gamingowy przyjacielu? ZDOBĄDŹ KNOW-HOW I TWÓRZ WYŚMIENITE LIKKERY Jaki jest twój ulubiony alkohol? A może wiesz, jak go zrobić? Proces ten jest złożony, ale dzięki naszej wiedzy możemy rzucić na niego trochę światła, jeśli chcesz; odrobina światła księżyca - bimber! - aby przeprowadzić Cię przez procesy fermentacji, destylacji i butelkowania. PROWADŹ SWOJĄ BAZĘ MĄDRZE... I DYSKRETNIE Produkcja alkoholu to czysta zabawa, ale jeśli zarabiasz też pieniądze - to jest sposób na życie. W tym celu trzeba jednak być sprytnym, dobrze zarządzać bazą i nie wkurzać niebieskich chłopców... Staraliśmy się uchwycić życie bimbrownika tak realistycznie, jak to tylko możliwe. Będziesz zarządzać pracownikami, którzy będą wytwarzać i konserwować twój sprzęt, będziesz kupować składniki, odblokowywać technologie, planować dostawy i finanse, upewniając się, że pozostajesz tak dyskretny, jak to tylko możliwe - i decydując, komu zaufać i z kim pracować. Tak właśnie powstała firma Moonshine Inc. Stworzona dla bimbrowników, amatorów, marzycieli i początkujących. Usiądź, uruchom grę, ciesz się tworzeniem i prowadzeniem swojego biznesu i zrelaksuj się... w końcu nic nie jest nielegalne, dopóki nie zostaniesz złapany!