Terraformers to gra ekonomiczna polegająca na rozbudowie kolonii. Odkrywaj Czerwoną Planetę, twórz niesamowite miasta, ożywiaj terytoria i modeluj planetę, realizując ambitne projekty. Starward Rogue to strzelanka typu bullet hell twin-stick. Przebij się przez Megalith, labirynt rogue-lite umieszczony w boku gwiazdy. Dostosuj swojego mecha za pomocą szerokiej gamy broni, dodatków i ulepszeń. Przygotuj się na niebezpieczeństwa czyhające w głębinach lochu.