SteamWorld Heist II
Źle się dzieje na morzu. Zbliża się kryzys… i to wodny! Nie wiedzieć czemu ten cenny zasób nagle stał się śmiertelnie niebezpieczny – począł pokrywać rdzą metalowe kończyny i mechaniczne serca robotów. Wciel się w legendarnego kapitana Leewaya i pokieruj jego niepokorną załogą parobotów, by odkryć źródło zagrożenia i uratować roboty, nim będzie za późno! STRATEGIA TUROWA W NAJLEPSZYM WYDANIU Daj się porwać ulepszonej rozgrywce taktycznej bazującej na waszych ulubionych mechanikach z gry SteamWorld Heist. Kiedy planujesz swoje tury, rozmieszczasz członków załogi i starannie mierzysz do celu, dosłownie każdy twój ruch ma znaczenie. Odbijaj pociski od ścian dzięki rykoszetom i korzystaj z otoczenia, aby przechytrzyć wrogów. Pamiętaj, że twoje zwycięstwo zależy nie tylko od szybkiego refleksu, ale też od dobrze przemyślanej strategi! NOWE WODY I NOWE PRZYGODY Wyrusz przez bezkresny ocean w swojej wiernej łodzi podwodnej. Mierz się z wyzwaniami bitewnymi w czasie rzeczywistym i prowadź załogę w taktycznych walkach statków, odkrywając ukryte skarby wraz z każdą falą. Twoje kapitańskie decyzje ukształtują waszą podróż przez Wielkie Morze! PERSONALIZUJ SWOJĄ ZAŁOGĘ Ponad 150 broni, przedmiotów użytkowych i ulepszeń statku gwarantuje niemal nieskończone możliwości personalizacji. Bez względu na to, czy preferujesz strzelców wyborowych, czy może osiłków z młotami, bez problemu dostosujesz swoje paroboty do każdej strategii. Odblokuj nowych załogantów, profesje, zdolności i sprzęt, by na każdą misję udać się z idealną ekipą! PODZIWIAJ STARANNIE ZAPROJEKTOWANY ŚWIAT Zanurz się w pięknie zaprojektowanym świecie pełnym wyjątkowych krajobrazów, ekscentrycznych postaci i urzekających historii. Uprzedzając twoje pytanie, tak – formacja Steam Powered Giraffe powraca z zupełnie nową ścieżką dźwiękową, która zostanie z tobą na długo po zejściu na ląd. Ale zanim do tego dojdzie, czeka cię ponad 30 godzin rozgrywki i przygoda wielka jak sam ocean! GŁÓWNE CECHY: – Precyzyjne walki turowe z satysfakcjonującą mechaniką rykoszetów – Odkrywaj wielki świat pełen ukrytych skarbów i bitew morskich w czasie rzeczywistym – Personalizuj swoją załogę, korzystając z ponad 150 broni, przedmiotów i ulepszeń – Poznaj rozbudowany system profesji i stwórz załogę pasującą do twojego stylu gry – Wspaniała nowa przygoda w uniwersum SteamWorld gwarantująca ponad 30 godzin rozgrywki – Muzyka autorstwa uwielbianej formacji Steam Powered Giraffe! Los robotów spoczywa w twoich rękach. Czy podejmiesz wyzwanie i przeprowadzisz swoją załogę przez zdradzieckie wody?