Terraformers: New Frontiers
Pakiet DLC „New Frontiers” do gry Terraformers wprowadza możliwość zakładania baz na innych ciałach niebieskich w Układzie Słonecznym. Odkrywaj Wenus wraz z jej niebezpieczną atmosferą, poradź sobie z ogromnym ciążeniem na Jowiszu i zbadaj tajemnicze pierścienie Saturna.