Reus 2
W Reus 2 po raz kolejny stań się bogiem, przejmując kontrolę nad potężnymi gigantami, których władza nad ich żywiołami pozwala kształtować światy, tworzyć ekosystem zasobów i umożliwiać rozwój ludzkich cywilizacji. Twoje wybory zadecydują o losie tych kruchych istot ludzkich. Kształtuj światy z pomocą gigantów Wykorzystaj grupę 6 potężnych gigantów, każdy z własnymi, unikalnymi zdolnościami w zakresie roślin, zwierząt i minerałów, które pozwolą ci stworzyć nowe biomy, a w nich ludzie będą mogli osiedlać swoje wioski. W miarę postępów zdobywaj inspirację, aby odblokować więcej umiejętności dla swoich gigantów, dzięki czemu będzie mieć większą różnorodność wyborów. Związki i katastrofy W aktualizacji !Nowy kataklizm czekają na Ciebie opcjonalne wyzwania. Liderzy mogą teraz nawiązywać relacje z Olbrzymami i ze sobą nawzajem w oparciu o swoją osobowość, zawierać sojusze, prowadząc handel, lub wyruszyć na wojnę. Natomiast ludzkość może zwrócić się przeciwko Twoim Olbrzymom, wysyłając Łowców Olbrzymów, aby ich zniszczyli! Ukarz ich swoimi nowymi mocami zniszczenia, rozpętaj żywioły, aby nauczyć ich szacunku do bogów. Twórz świetnie prosperujące ekosystemy Terraformuj różnorodne biomy, strategicznie buduj różne kombinacje flory, fauny i materiałów specyficznych dla tych środowisk. Eksperymentując, odkrywaj, które kombinacje tworzą najlepszą synergię dla potrzeb i celów mieszkańców, co zaprowadzi cię do nowych, ekscytujących epok ich istnienia. Poprowadź ludzkość ku przyszłości Kształtuj rozwój ludzkości poprzez własne wybory, ewoluując od prymitywnych plemion do zaawansowanych cywilizacji. Niezależnie od tego, czy czeka cię podróż do gwiazd jako odkrywca kosmosu, tworzysz kult czy chęć kultywowania natury, wszyscy będą chcieli zrealizować swoje cele. Bez względu na rezultat, pamiętaj, że zawsze możesz rozpocząć nową ludzkość. Wypełnij galaktykę życiem Każde przejście pozostawia trwałe dziedzictwo w gwiazdach, generując nową planetę, z którą możesz eksperymentować. Wypełnij galaktykę nieskończonymi odmianami życia i zainspiruj się do obrania nowej ścieżki w swoim kolejnym dziele.