Terraformers: Megastructures
W tym DLC do Terraformers możesz zbudować megastrukturę w każdym marsjańskim mieście. Czy zdecydujesz się na samowystarczalną arkologię, obiekt do całkowitej kontroli lokalnej strefy klimatycznej miasta, czy może windę kosmiczną, która znacząco zwiększy Twoje możliwości handlowe?