Anvil Saga
Zmień zrujnowaną kuźnię w odnoszące sukcesy przedsięwzięcie w wymagającym i nieskończenie zróżnicowanym świecie! Rozpraw się z lokalnymi bandytami, lordami, kapłanami, a także żołnierzami francuskimi i angielskimi. Zarządzaj pracownikami z różnymi dziwactwami, ulepszaj obiekty i narzędzia, aby tworzyć lepsze towary, dekoruj swoją kuźnię, aby przyciągnąć dobrze płacących klientów, a co najważniejsze – nie daj się ściąć. ZBUDUJ KUŹNIĘ SWOICH MARZEŃ Buduj nowe pokoje i podziemne obiekty, aby powiększyć swoją kuźnię i podejmować trudniejsze zlecenia. Od prostego warsztatu po pomieszczenia mieszkalne, siłownię czy bibliotekę – każdy pokój musi być wyposażony w odpowiednie meble i wystrój. PODEJMUJ DECYZJE I RADŹ SOBIE Z ICH KONSEKWENCJAMI Klienci, relacje i decyzje – to wszystko ma znaczenie! Utrzymaj swoją reputację dzięki walczącym ze sobą frakcjom, z których każda oferuje ochronę i premie dla twojego rozwijającego się przedsiębiorstwa. Zamówienia, które zdecydujesz się wypełnić i sposób, w jaki radzisz sobie z każdą frakcją, mają wpływ na świat gry i prowadzą do wielu tragicznych, zabawnych lub oszałamiających rezultatów. ZOSTAŃ SŁYNNYM RZEMIEŚLNIKIEM Zarządzaj zamówieniami i staraj się podnosić swój prestiż, aby przyciągać bogatych i sławnych. Wypatruj unikalnych zamówień, na których zarobisz więcej, takich jak prośba barona o wykonanie najpiękniejszego pierścienia dla jego córki lub wysłannik króla żądający wykucia jedynego w swoim rodzaju miecza. STWÓRZ ZESPÓŁ PROFESJONALISTÓW Zarządzaj pracownikami o różnych umiejętnościach, poziomach wynagrodzenia, potrzebach i osobowościach. Dbaj o ich zadowolenie, budując specjalne pomieszczenia, instalując udogodnienia i dekorując ich pokoje. Wyposaż swoich pracowników w specjalne narzędzia do szybszej pracy i pomóż ulepszyć ich rzemiosło, dodając nowe książki do swojej biblioteki.