Learning Factory
Learning Factory to relaksująca gra o automatyzacji, która pozwala skupić się na najważniejszym zadaniu we Wszechświecie: uszczęśliwianiu kotów. Jesteś skromnym genialnym naukowcem, który otrzymał zaproszenie na stanowisko głównego inżyniera opuszczonej Fabryki na Marsie, stworzonej do produkcji i sprzedaży wyszukanych produktów dla kotów. Fabryka miała służyć wszechstronnemu poznaniu kotów i uszczęśliwieniu ich, ale od dawna stoi opuszczona, a koty wychodzą ze sklepów fabrycznych smutne i z pustymi łapkami. Teraz masz szansę kontynuować badania i rozwój towarów, o których marzą kocie serca! Wystarczy, że wykonasz kolejne kroki w drodze do naukowego przełomu: - Wyremontuj opuszczoną fabrykę na Marsie - Zaprojektuj i zautomatyzuj łańcuchy produkcyjne - Produkcyj i sprzedawaj wyszukane produkty dla kotów - Zbieraj i analizuj dane przy pomocy uczenia maszynowego - Skaluj fabrykę i zwiększaj jej efektywność - Uszczęśliwiaj koty! - Odbuduj pradawny Pomnik - Stwórz KOTopię w kocim społeczeństwie! Sprzedaż w sklepach fabrycznych generuje ogromne ilości danych, które potem analizują rzeczywiste modele uczenia maszynowego, by zgłębić istotę kociego umysłu. Ale spokojnie – tu nie ma porażek! W tym bezpiecznym środowisku kluczem do sukcesu jest nieustanne eksperymentowanie, optymalizacja i automatyzacja. Twórz gigantyczną fabrykę dla kotów na Marsie, a wkrótce odnajdziesz klucz do lepszej przyszłości dla ludzi i kotów (a może nawet dla psów – psy też są całkiem w porządku)! Gra wsparta jest prawdziwym uczeniem maszynowym, zawiera linki do starannie wyselekcjonowanych materiałów wideo oraz wbudowaną wiki jako materiał edukacyjny.