SteamWorld Heist II & SteamWorld Build Bundle
Zgarnij ten zestaw i doświadcz wszystkiego, co najlepsze w obu tytułach: strategicznej walki i kreatywnego budowania! Steamworld Heist II: – Misja godna robota: wyrusz na niezwykłą, taktyczną przygodę jako odmieniony kosmiczny pirat. – Strategia turowa inna niż wszystkie: przechytrz wrogów dzięki inteligentnej taktyce i precyzyjnemu celowaniu. – Barwna grupa postaci: poznaj zróżnicowaną załogę robotów z wyjątkowymi zdolnościami. – Steampunkowa saga: zwiedzaj piękne, starannie zaprojektowane krajobrazy i odkrywaj wciągającą historię. Steamworld Build: – Zbuduj swój parowy świat: rozwijaj własne miasteczko parobotów i dbaj o ich potrzeby. – „Wielopoziomowe” łamigłówki: rozwiązuj zagadki i pokonuj przeszkody nad ziemią oraz pod powierzchnią. – Zachwycający świat: poznawaj kolorowy, steampunkowy świat i odkrywaj jego sekrety. Dlaczego opłaca się kupić zestaw? – Dużo oszczędzasz: zgarnij dwie gry w niższej cenie! – Niekończąca się rozrywka: poznaj dwa uznane tytuły należące do jednego z ulubionych uniwersów graczy. – Świetna opcja dla nowych i starych fanów: bez względu na to, czy jesteś weteranem świata Steamworld, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę, w tym zestawie znajdziesz coś dla siebie! – Nie przegap wyjątkowej oferty! Ten duet gier oferuje wiele godzin świetnej zabawy dla graczy w każdym wieku!