S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl — Uaktualnij Standard do Ultimate - Xbox Edition
Jak zaktualizować Standard do Ultimate Edition Aby uniknąć problemów z licencją lub zapisem gry, dokładnie wykonaj poniższe kroki: - Wybierz opcję "Upgrade": Wybierz konkretną opcję "Upgrade" dla wybranej edycji (np. S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl — Uaktualnij Standard do Ultimate). Dzięki temu dodatkowa zawartość zostanie dodana do Twojej obecnej licencji gry. - Unikaj zakupu nowej edycji: NIE kupuj nowej edycji gry osobno. Może to spowodować błędy z licencją i zapisanymi plikami. - Zwroty: Uwaga — zwrot po rozpoczęciu gry może spowodować utratę postępów lub dostępu do gry. Aby uniknąć problemów, zalecamy zapoznanie się z polityką zwrotów sklepu przed zakupem. Aktualizacja z wersji podstawowej do Ultimate Edition odblokowuje całą zawartość Deluxe i Ultimate, w tym: Bronie: - Pistolet PTM „Monolit” (dostępny tylko podczas kampanii jednoosobowej) - Karabin szturmowy AR416 „Monolit” (można przenieść do rozgrywki wieloosobowej) - Modyfikacja pistoletu maszynowego Integral-A – „Riemann” (dostępna tylko podczas kampanii jednoosobowej) - Modyfikacja karabinu szturmowego Lawina – „Gaibon” (dostępna tylko podczas kampanii jednoosobowej) - Modyfikacja karabinu snajperskiego M701 – „Łowca” (można przenieść do rozgrywki wieloosobowej) - Strzelba M860 „Monolit” (można przenieść do rozgrywki wieloosobowej) - Modyfikacja rewolweru Rhino – „Model Competitor” (można przenieść do rozgrywki wieloosobowej) - Pistolet maszynowy Viper „Monolit” (można przenieść do rozgrywki wieloosobowej) - Modyfikacja karabinu szturmowego Fora-221 – „Kołysanka” (można przenieść do rozgrywki wieloosobowej) - Modyfikacja strzelby gładkolufowej D12 – „Margach D12MT” (można przenieść do rozgrywki wieloosobowej) Kombinezony: - Modyfikacja kombinezonu SEVA – „Wędrowiec” (można przenieść do rozgrywki wieloosobowej) - Kombinezon SSP-100M IBAOC (można przenieść do rozgrywki wieloosobowej) - Niezwykle lekki kombinezon najemników (dostępny tylko podczas kampanii jednoosobowej) - Egzoszkielet Straży „PSZ-21W Szturm” (można przenieść do rozgrywki wieloosobowej) Dodatkowa zawartość: - Przepustka sezonowa zapewniająca 2 dodatkowe rozszerzenia oraz wszystkie przyszłe DLC. - Dodatkowa misja poboczna - Oryginalny album i ścieżka dźwiękowa.