She Wants Me Dead + Clumsy Rush
She Wants Me Dead Lula jest przeciętnym kotem, który okazuje się być mistrzem inżynierem. Jej pułapki są skomplikowane i wymagają pełnego skupienia. Nie oczekuj litości i spodziewaj się wielu niespodzianek. Bezlitosny, ale satysfakcjonujący Rytm jest kluczem do przetrwania Maxa. Jeśli pozwolisz, by cię poprowadził, być może uda mu się ujrzeć światło dzienne. Ta platformowa gra rytmiczna 2D nie ułatwi ci tego zadania. ____________ Clumsy Rush Ścigaj się po losowo generowanych torach, odbierz koronę znajomym i obserwuj, jak wszyscy uczą się tajemnej sztuki chodzenia w tej uroczej grze towarzyskiej. Tytuł zawiera tryb lokalny dla od 2 do 4 graczy, dwa systemy sterowania, 23 karty modyfikujące rozgrywkę, 27 skórek bohaterów oraz 47 unikalnych segmentów torów. Przyjazna grafika i proste zasady sprawiają, że Clumsy Rush to tytuł, przy którym każdy może się dobrze bawić. Chcesz ścigać się ze znajomymi, którzy nie są graczami? Bawić się z dziećmi? A może po prostu odpocząć? Nie czekaj — złap gamepada i biegnij!