Rodzina Addamsów: Zamieszanie w rezydencji
Są dziwni i ekscentryczni, a w dodatku tajemniczy gość chce przejąć ich upiorną rezydencję! Tylko ty i twoi znajomi możecie pomóc Wednesday, Pugsleyowi, Gomezowi i Morticii Addamsom ocalić ich rodzinną rezydencję w nowej przezabawnej przygodowej platformówce dla maksymalnie czterech graczy. Odkryj wszystkie zakamarki i magiczne tajemnice rezydencji, aby wyjawić sekrety i uratować legendarną posiadłość. Użyj specjalnych zdolności każdej z kultowych postaci, takich jak szablo-mazurek Gomeza czy ośmiornica Sokrates Wednesday, aby rozwiązywać zagadki i znajdować pamiątki, które ujawnią mrożącą krew w żyłach historię rezydencji. Graj ze znajomymi i przeciwko nim w opartych na rywalizacji minigrach, w których będziecie się przepychać i przeskakiwać, aby wygrać. Wieczór gier rodzinnych wkrótce stanie się przerażająco ekscytujący! Co za ohyda, co za koszmar, co za dom – zbierzcie się więc razem i uratujcie posiadłość rodziny Addamsów, przeżywając przerażająco dobrą przygodę!