Epoka Lodowcowa Szalona Przygoda Scrata!
Dołącz do misji Scrata w poszukiwaniu Kryształowych Żołędzi Znana i uwielbiana wiewiórka szablozębna z Epoki Lodowcowej, Scrat, ponownie wkracza na tory nowej przygody! Tajemniczy mechanizm w starożytnej Scratazońskiej Świątyni sprawił, że bezcenny skarb Scrata został zamknięty i jedynym sposobem na jego odzyskanie jest wyruszenie na epicką misję, by odnaleźć cztery legendarne Kryształowe Żołędzie rozrzucone po całej okolicy. Do ciebie należy pokierowanie Scratem poprzez zabawną przygodę pełną akcji w 3D, gdzie stawicie czoła dzikim, prehistorycznym stworzeniom, spróbujecie przetrwać szalone katastrofy i przywrócić zaginione relikty na ich należne miejsce. Wkrocz do świata Epoki Lodowcowej! Przygotuj się na wizytę w klasycznych lokacjach Epoki Lodowcowej, gdzie będziesz skakać po soplach, używać rozszalałych gejzerów, omijać wrzącą lawę i sięgać nieprawdopodobnych wysokości, a wszystko to przy akompaniamencie slapstickowych akrobacji Scrata. Może będziesz w stanie dojżeć na swojej drodze jakieś znajome twarze z Epoki Lodowcowej! Poluj na specjalne moce! Eksploruj lokacje pełne przygód, aby odkryć skarby, które odblokują specjalne moce pomagające Scratowi skakać wyżej, podnosić cięższe obiekty i dotrzeć do pozostałych skarbów! To niebezpieczny świat Potrzeba nie lada odwagi, aby odzyskać Kryształowe Żołędzie! Przygotuj się na potyczki z dzikimi wilkami, podstępnymi insektami, ogromnymi prehistorycznymi bossami i – co gorsza – niekończącym się pechem Scrata!