PJ MASKS: BOHATEROWIE NOCY
Kto odważy się zanurzyć w nocy, aby ocalić dzień? Tak, to będziesz ty! Załóż pidżamę i wciel się w bohaterów, takich jak Kotboy, Sowella i Gekson, w najbardziej ekscytującej grze wideo z Pidżamersami, jaka dotąd powstała. Swoją przygodę dla małych bohaterów zaczniesz od wizyty w centrum dowodzenia. Użyj swoich supermocy – takich jak prędkość Kotboya, loty Sowelli i mięśnie Geksona – aby powstrzymać nocnych złoczyńców. Odkryj osiem lokalizacji Pidżamersów od Góry Tajemnic aż po Księżyc! Z pomocą PJ Robota poznaj świat przyjaźni, pracy zespołowej i ukrytych przedmiotów kolekcjonerskich. Czy uda ci się uratować świat przed Romeem, Luną i Nocnym Ninją?