Hotel Transylwania: Potworzaste Przygody
W grze Hotel Transylwania: Potworzaste Przygody możesz przemierzać światy znane z klasycznych bajek, wędrując w towarzystwie ulubionych postaci z filmów animowanych studia Sony Pictures! Wciel się w postacie Draka oraz Mavis i przeżywaj przygody z dreszczykiem w wyjątkowych krainach Czerwonego Kapturka, Nowych szat króla oraz Ali Baby i czterdziestu rozbójników. Stawiając czoła przerażającym wrogom i zagmatwanym zagadkom, musisz wykorzystać swoją odwagę i zdolności specjalne, by biegać, ślizgać się i skakać po tych straszliwie fascynujących, bajkowych krainach. Być może spotkasz też kultowe postacie z HOTELU TRANSYLWANIA, takie jak Johnny, Murray i Wayne, które pomogą Ci wykonać ekscytujące zadania, rozwiązać zwodnicze zagadki, a nawet zdobyć trumnę pełną przedmiotów kolekcjonerskich. Stawka jest wysoka, a Drak i Mavis liczą, że uratujesz sytuację! Strasznie ciekawe historie Wskocz do światów znanych z klasycznych bajek, które wzbogacono o klimat z dreszczykiem! Wciel się w postać Czerwonego Kapturka Mavis i strzeż się Wielkiego Złego Wilka Wayne’a. Zbieraj cenne błyskotki dla Króla Rozbójników i dostań się do Jaskini Skarbów. Rozwiązuj zagadki, by przetrzeć drogę do ruin świątyni i znaleźć Nowe Szaty Króla Blobby’ego! Odkrywaj nowe miejsca Poznaj wyjątkowe światy i stawiaj czoła arcytrudnym wyzwaniom, takim jak poszukiwania Griffina, Niewidzialnego Człowieka – to dopiero wyzwanie! Znajduj ukryte przedmioty kolekcjonerskie, przeklęte medaliony i góry monet, które możesz wydać w sklepie. Odkryj wszystkie tajemnice poszczególnych historii, by zdobyć smakołyki słodsze niż drożdżówki z raban-barem! Opanuj moce po mistrzowsku Zdobywaj nowe wampiryczne moce, pokonując potwory, które straszą w każdym z rozdziałów. Pokaż wrednym bossom, kto tu rządzi! Obdarz Draka i Mavis supersiłą, mocami unieruchamiania, niesamowitym wyskokiem i nie tylko.